خیلی دختر باربی اینستاگرام سیاهپوست مانکن

خیلی: دختر باربی اینستاگرام سیاهپوست مانکن عروسک تبدیل باربی مطالب جالب و خواندنی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی ردیف‌های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    در لایحه بودجه ۱۷۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۷، شهرداری که مدتی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شد، دو ردیف آورده شده است که ذهن ها را درگیر

    ردیف‌های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    ردیف های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری تهران

    عبارات مهم : ایران

    در لایحه بودجه ۱۷۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۷، شهرداری که مدتی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شد، دو ردیف آورده شده است که ذهن ها را درگیر خود کرده هست؛ یک ردیف از بودجه ۴۵میلیارد تومانی با عنوان «پاداش اتفاقی» خبر می دهد و ردیف دیگر از تخصیص داده شده است ۴۰میلیارد تومان جهت کمک به اشخاص و موسسات شخصی می گوید. با اینکه این ردیف ها در قالب لایحه بوده و هنوز تصویب نشده اند، ولی موجب موضع گیری منفی در برابر این موارد شده است هست. حتی بعضی از دنبال کردن رویه شهردار قبل پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله محمدعلی نجفی می گویند. همان طور که یکی از منتقدان شهردار گذشته پایتخت کشور عزیزمان ایران هم گفته بود: «گویا همان روند قبل در حال ادامه پیدا کردن هست. کجا قرار است عوض کردن اتفاق بیفتد. پاداش اتفاقی در شهرداری پارسال ۳۵میلیارد بود، امسال در بودجه ۴۵میلیارد شده است هست. چندصد میلیارد تومان دفتر شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اختیار جهت هزینه دارد. از مدیریت شهری انتظار داشتیم اینها از بین بردن شود.»

    ردیف‌های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    اما محمدعلی نجفی هم روز تقدیم این لایحه به شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهارکرده بود که «این نخستین بودجه ای است که به وسیله مدیریت شهرداری به شورای شهر تقدیم می شود، این بودجه با بودجه های سال های قبل تفاوت های جدی دارد، ولی تفاوت اساسی که بودجه شهرداری پیدا خواهد کرد، در بودجه سال ۱۳۹۸ هست، چراکه با کمک شورای شهر تا دی ماه سال آینده برنامه پنج ساله سوم شهرداری را به تصویب می رسانیم و بر اساس آن برنامه، تغییرات و تحولات اساسی که باید در بودجه ایجاد شود، در سال ۹۸ اعمال می کنیم.» به نظر می رسد سخنان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به این معنا باشد که خلاهایی باقی خواهند ماند که تا سال آینده برطرف می شود.

    با این وجود آفتاب یزد با چندینه عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به دو ردیف مذکور بودجه ۹۷ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت و گو کرده است.

    در لایحه بودجه ۱۷۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۷، شهرداری که مدتی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شد، دو ردیف آورده شده است که ذهن ها را درگیر

    این ردیف ها ربطی به مداح ها ندارد

    سید حسن رسولی، نایب مدیر کمیسیون برنامه و بودجه و خزانه دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با آفتاب یزد گفت: «طی هفته های گذشته و روز پنجشنبه و جمعه در کمیسیون برنامه و بودجه به لایحه بودجه تقدیمی شهردار پرداختیم. هفته گذشته بخش درآمدی آن را جمع بندی کردیم، بخش هزینه ای آن را امروز مورد پیگیری قرار خواهیم داد. تلاش می کنیم روز سه شنبه، گزارش رسمی تبصره ها، ردیف های درآمدی و ردیف های هزینه ای از جمله ردیف های پاداش اتفاقی و کمک به اشخاص و موسسات شخصی را به صحن علنی شورای شهر ارائه کنیم، بنابراین ما هنوز وارد سرفصل هزینه ای در کمیسیون تخصصی نشدیم.

    وقتی به این عنوان ورود کرده و به جمع بندی رسیدیم، من، آقای الویری یا سایر دوستان در مورد کلیات و شرح تبصره بودجه، ردیف های درآمدی و هزینه ای، جهت گیرهای اصلی، نقاط تمایز و تفاوتی که با جهت گیری سال های دوره مدیریت قبلی وجود دارد به صورت دقیق تر گفت و گو می کنیم.»

    این عضو شورای شهر در تصویر العمل به اینکه آیا این بودجه ها دوباره به مداح ها و چنین اشخاصی تعلق می گیرد؟ اظهارکرد: «این مورد با سرفصل ها تفاوت دارد. هنگامی که که وارد ردیف ها می شویم در حقیقت به جزئی ترین بخش لایحه بودجه ورود کرده ایم. بخش مربوط به مداحان در حقیقت کمک به مراکز مذهبی است که بخش های آن جداست و ما از آن نوع ردیف ها در بودجه سال آینده نداریم.» وی افزود: «این یکی از ردیف هایی است که در بودجه همه شهرداری ها بوده و غلط نیست. فرض کنید شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به یک خانواده نیازمند که در جریان یک آتش سوزی، همه زندگی خود را از دست داده اند مراجعه می کند؛ در این موارد ماده ۵۵ قانون شهرداری به شهردار اجازه چنین کمک هایی را در حد توان مالی داده هست، بنابراین اصل ردیف غیرقانونی نیست و ربطی هم به مداح ها ندارد. اینکه به چه کسانی داده می شود و میزان آن کم و زیاد هست، اساسا باید از بین بردن یا اضافه شود اینها مواردی هستند که در فصل پیگیری به مبحث هزینه ای بودجه شهرداری سال ۹۷ به آن خواهیم پرداخت.»

    ردیف‌های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    فعلا منتظر باشید

    ناهید خداکرمی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هم در این خصوص اظهارکرد: «متاسفانه سال های قبل ردیف های زیادی در بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود داشته که با اینکه چندین مورد آن را از بین بردن کرده اند، باز هم با ردیف هایی که مشخص نیست جهت چه کاری، کجا و چه کسانی هزینه می شود مواجه هستیم. از جمله همین دو ردیف مذکور که به طور حتم در کمیسیون تلفیق در مورد آنها سوالاتی را مطرح خواهیم کرد.» وی افزود: «ما نظرمان را در مورد اینکه چنین مواردی باید براق شود و بگویند که منظور چیست، اعلام کرده ایم. روز یکشنبه هم از پاسخ و نظری که کمیسیون تلفیق دارد مطلع می شویم. البته اصل نسخه نهایی، بودجه شهرداری است که بعد از اعلام نظر همه کمیسیون ها در کمیسیون تلفیق اصلاح می شوند و خروجی آن در صحن شورا مورد بررسی قرار می گیرد.» خداکرمی با اشاره به اینکه ممکن است خیلی از ردیف ها از بین بردن شوند، گفت: «مشخص نیست که شورا به زیاد کردن بودجه یا باقی ماندن این موارد رای بدهد. باید منتظر ماند تا نظر کمیسیون تلفیق هم نهایی شود، لیکن ما با نظر کمیسیون با همه ردیف بودجه های غیرشفاف مسئله داشتیم و پرسش کردیم که اینها چه هستند.»

    در لایحه بودجه ۱۷۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۷، شهرداری که مدتی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شد، دو ردیف آورده شده است که ذهن ها را درگیر

    ابهام در ردیف های هزینه ای شهرداری

    با توجه به نظر این دو عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران حالا باید ببینیم در جلسه ای که هفته جاری برگزار می شود هویت این اشخاص و موسسات آشکار می شود یا باز هم ابهامات و هزینه های اضافی شهرداری به قوت خود باقی می ماند. به هر حال توصیه ای که غیرقابل کتمان به نظر می رسد رای مردم به امید عوض کردن در رویکردهای نظارتی شورای شهر و اجرایی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. لذا این امید وجود دارد حالا که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بنای عوض کردن در بعضی رویکردهای غلط گذشته را ندارد حداقل اعضای شورا چنین ردیف هایی را مثل «پاداش اتفاقی» از لایحه از بین بردن کنند.

    روزنامه آفتاب یزد

    ردیف‌های عجیب و غریب در لایحه بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    واژه های کلیدی: ایران | شهردار | کمیسیون | شهرداری | شورای شهر | لایحه بودجه | شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار