خیلی دختر باربی اینستاگرام سیاهپوست مانکن

خیلی: دختر باربی اینستاگرام سیاهپوست مانکن عروسک تبدیل باربی مطالب جالب و خواندنی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می‌کند / سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در بمباران مناطق متفاوت سوریه از بمب فسفری استفاده می کنند.

    ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می‌کند / سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می کند

    عبارات مهم : روسیه

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در بمباران مناطق متفاوت سوریه از بمب فسفری استفاده می کنند.

    به گزارش ایرنا، «ماریا زاخارووا» امروز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی در ساختمان وزارت خارجه روسیه با بیان این مطلب افزود: کارها آمریکا در سوریه همچنان دلواپس کننده است.

    ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می‌کند / سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه

    وی افزود: هواپیماهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا جهت چندمین بار مراکز داعش در نزدیکی شهر شهر حاجین را بمباران کردند و شمار زیادی از ساکنان محلی را کشتند.

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از جمله به کشته شدن حدود 50 نفر در بخش الشفا در جنوب شهر حاجین در حمله هفته گذشته هواپیماهای ائتلاف آمریکایی اشاره و اضافه کرد: در روزهای اخیر نیز در بخش البقعان بر اثر حملات هوایی ائتلاف آمریکایی حدود 40 نفر کشته شدند که بیشترشان کودک یا زن بودند.

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در بمباران مناطق متفاوت سوریه از بمب فسفری استفاده می کنند.

    وی ادامه داد: ائتلاف آمریکایی جهت چندمین بار در حملات خود از مهمات حاوی فسفر سفید استفاده کرد هر چند که آمریکایی ها منکر این واقعیت هستند.

    آمریکا تمایلی به حل بحران سوریه ندارد

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا به حضور نظامی غیرقانونی خود در سوریه ادامه می دهد و هیچ تمایلی به حل و فصل بحران سوریه ندارد.

    وی افزود: وزارت دارایی آمریکا روز دوشنبه دو شرکت روسی را که فرآورده های نفتی به سوریه ارسال کرده بودند تحریم کرد آیا که می خواهد مردم سوریه را از این ماده حیاتی محروم کند و اهمیتی به حقوق بشر و نیازی که مردم سوریه به سوخت دارند، نمی دهد.

    ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می‌کند / سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه

    اروپا در خصوص اوکراین بی طرف نیست

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه با انتقاد از بیانات فردریکا موگرینی مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: موگرینی اخیرا در جمع خبرنگاران در بروکسل از کارها روسیه در دریای آزوف ایراد گرفت.

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در بمباران مناطق متفاوت سوریه از بمب فسفری استفاده می کنند.

    به گفته وی، منطق ایرادگیری های گزینشی مقام های اتحادیه اروپا راجع به کارها قانونی روسیه در دریای آزوف قابل درک نیست آن هم در شرایطی که آنها در برابر کارها وسوسه برانگیز اوکراین سکوت می کنند.

    لاوروف به سوییس می رود

    زاخارووا در ادامه نشست خبری گفت که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز 28 ماه نوامبر (چهارشنبه هفته آینده) به سوییس سفر می کند تا در کنفرانس افغانستان در ژنو که تحت نظارت شرکت ملل برگزار می شود، شرکت کند.

    ائتلاف آمریکایی با بمب فسفری سوریه را بمباران می‌کند / سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه

    این کنفرانس به کمک های بین المللی به روند سازش ملی به افغانستان، بررسی روند اجرای اصلاحات دولت این کشور و حمایت از پیشنهادات اقتصادی منطقه ای در افغانستان تخصیص داده شده است دارد.

    انتظار می رود نمایندگانی از 70 کشور دنیا و 28 شرکت بین المللی در این نشست شرکت کنند.

    آمریکا در انتخابات اینترپل دخالت کرد

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه گفت: دیروز مدیر تازه پلیس بین الملل در شرایطی گزینش شد که دنیا شاهد کمپین بی سابقه نشر اطلاعات نادرست، تهمت و فشار علیه نامزد روس این انتخابات با چراغ سبز آمریکا بود.

    وی افزود: آمریکا از رویکرد اصولی خود مبنی بر عدم اعلام فرد مد نظر پیش از انتخابات شرکت های بین المللی چشم پوشی کرد و آشکارا مانع گزینش نامزد روس شد.

    به گفته زاخارووا، در واقع دیروز دنیا شاهد مداخله آشکار آمریکا در امور یک شرکت بین المللی (اینترپل) بود که خود را یک شرکت غیرسیاسی و حرفه ای معرفی می کند.

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: معتقدیم که اینگونه کارها غیرقابل قبول است و به وجهه و اعتبار اینترپل خدشه وارد می کند.

    پیشروی ناتو در شرق فریب دنیا است

    زاخارووا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد که غرب به میخاییل گورباچف مدیر جمهوری شوروی سابق وعده داد که شرکت پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به سوی شرق پیشروی نکند.

    وی افزود: کشورهای غربی خلاف وعده خود عمل می کنند و می توان گفت فریبی در مقیاس جهانی رخ می دهد.

    موضع روسیه در مورد ادلب عوض کردن نکرده است

    سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان ادلب اشاره کرد و گفت: موضع روسیه در مساله تشکیل محدوده امن در ادلب عوض کردن نکرده است.

    وی افزود: موضع ما در دیدار اخیر سرگئی شایگو و خلوصی آکار وزیران دفاع روسیه و ترکیه در سوچی مورد تاکید قرار گرفت.

    اختیارات شرکت منع تسلیحات شیمیایی با فشار غرب زیاد کردن یافت

    زاخارووا در ادامه به زیاد کردن اختیارات دبیرخانه فنی شرکت منع تسلیحات شیمیایی اشاره کرد و گفت که تحت فشار بعضی کشورهای غربی این اتفاق رخ داد.

    وی به تلاش نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در این مورد اشاره کرد و افزود: با این اختیارات جدید، شرکت منع تسلیحات شیمیایی می تواند کشورها را در استفاده از سلاح شیمیایی مقصر بداند در حالی که وظایف آن قبلا صرفا فنی بود.

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غربی ها از این عنوان سوء استفاده می کنند و این نگرانی وجود دارد که آنها تحت پوشش مبارزه با سلاح شیمیایی، اهداف سیاسی خود را خصوصا راجع به سوریه پیش ببرند.

    نروژ جهت انحراف افکار عمومی روسیه را متهم کرد

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بخش دیگری از گفت وگوی خود با خبرنگاران به اتهامی که وزیر دفاع نروژ به روسیه مبنی بر تداخل در سیستم جهت یاب ماهواره ای زده بود اشاره کرد و گفت: مقام نروژی به دنبال فرافکنی است آیا که با پرسشها زیادی روبرو است.

    وی توضیح داد: وزیر دفاع نروژ جهت انحراف افکار عمومی از بعضی پرسشها و رویدادها، روسیه را متهم کرده است.

    زاخارووا برخورد ناوچه نروژی با نفتکش در طول رزمایش و غرق شدن آن و جنجال بر سر نگهداری انبار مواد رادیواکتیو در نروژ بدون تامین و رعایت اصول ایمنی را از جمله چالش های وزیر دفاع نروژ در برابر افکار عمومی این کشور خواند.

    واژه های کلیدی: روسیه | سوریه | آمریکا | آمریکایی | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | وزارت امور خارجه | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار